Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

wariująca kontrolka oleju [o1] 1,8 20v 98'

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • wariująca kontrolka oleju [o1] 1,8 20v 98'

    Zamieszczone przez 4tech
    Hurra, forum wróciło
    Hehe u mnie wczoraj prąd wyłączyli. Na szczęście trwało to tylko kilka minut i prąd wrócił, ale wtedy neta nie było. Jak po prawie godzinie net wrócił, to forum nie działało :roll:

  • #2
    wariująca kontrolka oleju [o1] 1,8 20v 98'

    Mam problem z kontrolką oleju(czerwona)
    W momęcie jak obroty spadną poniżej 2100 zaczyna pikac i swiecic, jak tylko dodam gazu powyżej 2150 lub 2200 gaśnie. Zauważyłem też ze wężyk od odmy pękł gdyż sparciał. czy noże to być przyczyną.?
    "...Zadziwiające, że składniki dobrego i złego betonu są dokładnie takie same, a jedynie umiejętności, poparte przez zrozumienie wykonywanych czynności i zachodzących procesów są odpowiedzialne za różnice."
    A.M. Neville "Właściwości betonu"

    Komentarz


    • #3
      Odma raczej nie będzie miała związku ja myślę że czujnik ciśnienia oleju padł .
      jakby co posiadam kabel vag

      Komentarz


      • #4
        w którym on jest miejscu?
        "...Zadziwiające, że składniki dobrego i złego betonu są dokładnie takie same, a jedynie umiejętności, poparte przez zrozumienie wykonywanych czynności i zachodzących procesów są odpowiedzialne za różnice."
        A.M. Neville "Właściwości betonu"

        Komentarz


        • #5
          Musiał bym poszukać ale myślę że gdzieś w okolicach filtra oleju.
          Jeszcze się spotkałem z opisem że jak się założy filtr oleju filtrona tak może się dziać.
          jakby co posiadam kabel vag

          Komentarz


          • #6
            Czujnik ciśnienia oleju jest w okolicy filtra oleju.
            Czujnik pojedyńczy z wtykiem pojedyńczym.
            Twoje objawy wskazują, ze padł.
            Koszt nieduży......... robota prosta :-)
            Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

            Komentarz


            • #7
              Zrobiłem pomiar cisnienia.
              na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku ma 1,3 bara - powinno być 2 bary.
              Przy 3000 obr/min 4 bary powinno być od 3 do 4 bary.
              Czujnik wygląda na to jest ok
              Przeraza mnie myśl że mogą to być panewki. Obstawiam jeszcze pompę oleju.
              Chińczyk ok 150 pln. ori około 500.
              Tylko czy brać się za pompę i ładować kasę? czy szukać silnika?
              Nadmienię, iż na dużych obrotach nie puszcza grama dymka.
              "...Zadziwiające, że składniki dobrego i złego betonu są dokładnie takie same, a jedynie umiejętności, poparte przez zrozumienie wykonywanych czynności i zachodzących procesów są odpowiedzialne za różnice."
              A.M. Neville "Właściwości betonu"

              Komentarz


              • #8
                jak wymieniać pompe to tylko lepszą , a filtr oleju jest ok ?
                jakby co posiadam kabel vag

                Komentarz


                • #9
                  zapomniałem dodać że kontrolka wariuje na ciepłym silniku.
                  "...Zadziwiające, że składniki dobrego i złego betonu są dokładnie takie same, a jedynie umiejętności, poparte przez zrozumienie wykonywanych czynności i zachodzących procesów są odpowiedzialne za różnice."
                  A.M. Neville "Właściwości betonu"

                  Komentarz


                  • #10
                    Jakiej firmy filtr oleju?
                    Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

                    Komentarz


                    • #11
                      Nie mam pojęcia bo zakładał mi go facet z garażu. Tak czy inaczej jutro chyba pojade wymienic olej. i zobaczymy
                      "...Zadziwiające, że składniki dobrego i złego betonu są dokładnie takie same, a jedynie umiejętności, poparte przez zrozumienie wykonywanych czynności i zachodzących procesów są odpowiedzialne za różnice."
                      A.M. Neville "Właściwości betonu"

                      Komentarz


                      • #12
                        Ja bym tam z pompą zaczekał bo mnie tu to sie kojarzy z przestawiaczem faz rozrządu...
                        Ma przcieki i spada cisnienie oleju ale to nie oznacza też innych mozliwości jak zapchany ssak oleju. To że pojawia sie na ciepłym jeszcze bardziej przypomina przestawiacz faz gdyż olej ciepły jest bardziej płynny i łatwiej pokonuje nieszczelności.

                        Komentarz


                        • #13
                          Zapomniałem napisać. Po wymianie filtra i oleju wszystko wróciło do normy. Ciśnienie też. Filtr był założony jakiś "no name".
                          "...Zadziwiające, że składniki dobrego i złego betonu są dokładnie takie same, a jedynie umiejętności, poparte przez zrozumienie wykonywanych czynności i zachodzących procesów są odpowiedzialne za różnice."
                          A.M. Neville "Właściwości betonu"

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez kokospeed
                            Zapomniałem napisać. Po wymianie filtra i oleju wszystko wróciło do normy. Ciśnienie też. Filtr był założony jakiś "no name".
                            Hehe czasami najprostsze i błahe rozwiązanie okazuje się najskuteczniejsze :-)
                            Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

                            Komentarz

                            POWRÓT NA GÓRĘ
                            Pracuję...
                            X